Klagevejledning

Om klagevejledningen

Den Sociale Retshjælps Fond arbejder altid for at forbedre vores rådgivning, og i den forbindelse er vi lydhør over for klienters holdninger til vores rådgivning. Derfor er det muligt for borgere, der har haft en sag os, at klage over den rådgivning, som de har fået. Hvis man indsender en klage, vil vi tage klagen alvorligt. På baggrund af klagen vil vi gennemgå den rådgivning, man har fået. Herefter vil vi bruge klagen til at blive bedre og reducere potentielle fejl, så vi kan blive endnu bedre, og så færre oplever utilfredshed.

Når man har indsendt en klage, lander den i vores system. Den vil blive gennemgået af rådgivningslederen i den afdeling, som man har fået rådgivning i. Klagen vil udelukkende eksistere i vores interne system, og ikke gå videre til anden instans.

OBS: Vi gør opmærksom på, at det kun er muligt at klage inden for de første 14 dage, efter en sag er afsluttet hos os.

Du finder klageformularen nedenunder.

Klageformular