Sekretariatet

 

Den Sociale Retshjælps Sekretariat har tre overordnede ansvarsområder: rekruttering, medarbejderpleje og kommunikation. Desuden har afdelingen en koordinerende rolle i forhold til undervisningen af nye medarbejdere og varetager en række administrative opgaver såsom vagtplanlægning. Generelt sørger Sekretariatet for, at de andre medarbejdere kan koncentrere sig om deres kerneopgaver, ved at sikre at rammerne for dette er på plads.

  

Du er velkommen til at sende en mail til sekretariatet@socialeretshjaelp.dk eller ringe på 70 22 93 30, såfremt du har spørgsmål til Sekretariatets arbejde eller ønsker at høre mere om, hvordan du kan blive frivillig eller komme i praktik.

Kontor i København

Bragesgade 10C (I baggården)

2200 København N

Telefon: 70 22 93 30

Mail: kbh@socialeretshjaelp.dk

CVR: 35499148

Find vej


Åbningstider i København

Mandag9.00-17.00 
Tirsdag 9.00-19.00 
Onsdag 9.00-17.00
Torsdag9.00-19.00
Fredag9.00-17.00

(eller efter aftale)

Kontor i Aarhus

Augustenborggade 2

8000 Aarhus C 

Telefon: 70 22 93 30

Mail: aarhus@socialeretshjaelp.dk

CVR: 35499148

Find ve


Åbningstider i Aarhus

Mandag 9.00 - 19.00

Tirsdag 9.00 - 17.00

Onsdag 9.00 - 19.00

Torsdag 9.00 - 17.00

Fredag 9.00 - 17.00

(eller efter aftale.)

Kontor i Horsens

Aktivitetshuset Hybenvej, Hybenvej 6


Beboerhuset Axelborg, Axelborg 1

8700 Horsens


Telefon: 70 22 93 30

Mail: aarhus@socialeretshjaelp.dk

CVR: 35499148


Åbningstider i Hosens

Tirsdag 9.00 - 17.00 (Aktivitetshuset Hybenvej)

Torsdag 9.00 - 17.00 (Beboerhuset Axelborg)